Matematyka i informatyka na usługach ekonomii

redaktorzy prowadzący: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres tematyczny: Badania operacyjne - optymalizacja decyzji w teorii i praktyce, Ekonometria - modelowanie i prognozowanie zjawisk gospodarczych, Ekonomia matematyczna - teoria i zastosowania, Informatyka - zastosowania w ekonomii i zarządzaniu, Statystyka - teoria i praktyka w wymiarze społecznym i gospodarczym.

termin nadsyłania artykułów: 31 grudnia 2017

 

Kreowanie relacji na rynkach żywnościowych

redaktor prowadzący: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres tematyczny: Relacje na rynkach B2B: Relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji. Przesłanki, korzyści i bariery więzi międzyorganizacyjnych. Organizacje sieciowe na rynkach żywnościowych. Tworzenie wartości dla klientów końcowych w sieciach relacyjnych. Układy relacyjne jako podstawa tworzenia pozycji rynkowej dla małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach żywnościowych; Relacje na rynkach B2C: Tworzenie i zarządzanie relacjami z konsumentami na rynkach żywnościowych. Relacje z konsumentami jako źródło innowacji na rykach żywnościowych. Rola nowych technologii w budowaniu relacji z konsumentami. Rola relacji z konsumentami w handlu detalicznym żywnością i w gastronomii.

termin nadsyłania artykułów: 30 czerwca 2018

 

Uwarunkowania, formy i narzędzia komunikacji marketingowej

redaktor prowadzący: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres tematyczny: zmiany w zachowaniu nabywców jako punkt wyjścia planowania zintegrowanej komunikacji marketingowej, nowoczesne vs tradycyjne narzędzia komunikacji marketingowej z perspektywy ich skuteczności, wpływ dynamiki otoczenia na komunikację marketingową i jej skuteczność, uwarunkowania skuteczności komunikacji marketingowej, consumer experience a komunikacja zintegrowana, social media

termin nadsyłania artykułów: 30 czerwca 2018

 

Granice marketingu. Teoria i praktyka

redaktorzy prowadzący: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., dr Anna Rogala

zakres tematyczny: nauka marketingu i jej wyróżniki w relacji do innych dyscyplin nauki, kierunki rozwoju współczesnego marketingu, marketing społeczny w praktyce i ujęciach teoretycznych, metodologiczne dylematy współczesnych badań marketingowych, paradygmaty marketingu a zmienność otoczenia, marketing w wymiarze koncepcyjnym a dydaktycznym, znaczenie wiedzy w marketingu, relacja między marketingiem a innymi obszarami nauki

termin nadsyłania artykułów: 31 lipca 2018